Se on sitten taas viikkokatsauksen aika!

Tea: Paino tippunut taasen viikossa puoli kiloa, eli kokonaisuudessaan jo tuon 13kg... vielä on matkaa entisiin mittoihin kuitenkin sellainen 5kiloa, kait sen joskus aikaseksi saa! :) Vyötärössä ei nyt ole käynyt minkään laista muutosta, eli viime viikon -20cm pitää edelleen paikkansa. Lantio puolestaan on kaventunut viikon aikana sentin, ja kokonaisuudessaan kaventunut nyt 14,5cm. Rinnanympärystä olen mittaillut vasta 6viikkoa, mutta siinä ajassa lähtenyt 3senttiä siitäkin!
Viime viikolla tuli liikuttua ihan kivasti... 3 eri mittaista lenkkiä puolesta tunnista-kahteen tuntiin, 2 x telkkarin jumppa, vauvauinti, sekä 1km kunnon uintia. Salille en vieläkään päässyt, kun odottelen ystäväni mukaan lähtöä, mutta ehkä jo tällä viikolla repäisemme! ;) Tuosta sunnuntain uimalassa käynnistä olen kuitenkin oikein ylpeä ja luulen että siitä tulee uusi tapani, nyt kun olen kammostani päässyt!
Aina niin ihanat naisten vaivat ovat alkamassa huomenna, joten pientä turvotusta saattaa olla havaittavissa, mutta olen silti oikein tyytyväinen viikon saavutukseen! :)

Toni: Viime viikolla ei ole tapahtunut minkäänlaista edistystä! Painoa on tullut +100g ja vyötärö pysynyt samana... Olen kyllä ollut vähän kipeänä joten liikkuminen on ollut aika puolitehoista! Onneksi ei ole sentään tullut painoa ton enempää lisää. Nyt kun tästä paranen niin eiköhän se paino ala siitä taas tippumaan!