No niin... Huomena alkaa uusi vaihe meidän perheen elämässä ja paljon asioita tulee muuttumaan...
Arki palaa kerralla meidän perheen kuvioihin siis.
Huomenna aamulla minä (Tea) vien Veetin ensimmäistä kertaa yksikseen päiväksi tarhaan ja suuntaan siitä kohti ammattikoulua. Minulla siis alkaa kuin alkaakin ne leipuri-kondiittorin opinnot huomenna ja himpun verran kahdenjakoisin mielin tässä ollaan! Into ja jännitys sulassa sovussa!
Olen hieman jännityksen vallassa siitä, kuinka tuolla pikku-ukolla menee koko päivä tarhassa, mutta eiköhän se siitä lutviudu... olen pakannut kauheat kapsäkit sinne mukaan, kun raahaan huomena kaikki vaipat ja vaihtovaatteet yms. tarhalle... varmasti ei kaikki ole edes mukana, mutta ehtiihän sitä seuraavanakin päivänä. Tää on niin uutta meillekin Tonin kanssa, että ei oikeastaan enää edes tiedetä mitä sinne pitäis viedä vaikka sitten kuitenkin tiedetään! :)
Ja sitten se oma koulu... odotan päivien muuttumista normaaleiksi ihan hirveän kovasti... olen ollut viimiset yli puoltoista vuotta kotona ja saa nähdä kuinka aikasemmat aamuherätykset ja jokapäiväinen lähtö sopii mulle taas. Odotan innolla sitä, että alan saamaan hurjasti hyötyliikuntaa kun koulu sijaitsee noin 6km päässä kotoa ja kuljen sinne pyörällä ja kävelleen... mutta sitten taas, että tuleeko koulun puolesta sellaisia "maistiaisia", joista ei voi kieltäytyä... vaikiaa tää laihduttaminen! ;)
Mutta kaikin puolin siis uusi lehti kääntyy taas meidän perheen elämässä ja innolla sitä odotetaan.
Kaiken tämän lisäksi ilmat on ollut aivan mahtavia syysilmoja, juuri niin ihanan raikkaita ja mahtavan tuoksuisia kuin syksyltä toivoa saattaa... täällä siis edelleen rakastetaan syksyä! :)